کویر رضا آباد

کویر رضا آباد

کویر رضا آباد

موقعیت جقرافیای 

رضا آباد شاهرود در شمال منطقه پارک وحش خارتوران از توابع بخش بیارجمند شهرستان شاهرود حد فاصله ۲۲۰ کیلومتری این شهر قرار گرفته است و همچنین از طرف دیگر جنوب سبزوار متصل می شود و با ۷۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر در منتهی الیه شرقی شهرستان شاهرود در طول شرقی ۵۶ درجه و ۴۱ دقیقه و عرض شمالی ۳۵ درجه و ۵۷ دقیقه واقع شده . این جاذبه گردشگری تا مرکز شهر زیبای بیارجمند ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد . ارتفاع آن از سطح دریاهای آزاد ۹۰۰ متر است.

قبل از سفر اقامتگاه و اسکان میتوانید رزرو کنید 

منطقه خارتوران

افریقای ایران خارتوران با يك ميليون و ۴۰۰ هزار هكتار وسعت به عنوان بزرگترين ذخيره‌گاه زيست كره كشور با گونه‌هاي نادر جانوري و گياهي محسوب می شود . این منطقه بعد از سرنگیتی آفريقا واقع در كشور تانزانيا دومين بيوسفر جهان به شمار رفته و در شمال کویر مرکزی ايران و در حد فاصل سه سلسله كوه به نام هاي شتركوه در غرب با ارتفاع ۲۲۸۰ متر و كوه قلعه بالا در شمال غربي با ارتفاع ۲۲۶۵ متر و كوه پيغمبر با ارتفاع ۲۴۱۰ متر قرار دارد .

حوزه خیس

رودخانه شور که همچون نگینی در بر گرفته اند  

جاذبه ها

مهم ترين جاذبه گردشگري میتوان  سافاری و موتور چهار چرخ در رمل های شتر سواری شب مانی در دور آتش رقص محلی ستاره بینی راه رفتن روی تپه ماسه ها و…. را نام برد که باعث شده هزاران گردشگران داخلی و خارجی را به سمت خود جذب کند و ما شما را دعوت میکنم به دیدن این مکان زیبا . شب ها آلودگی نور ندارد و آسمانی زیبا را به تصویر می کشد و از دیگر زیبای های این منطقه می توان روستای رضا آباد را نام برد که از طرفی به تپه ماسه ها و ازطرف دیگر به کوه ها متصل شده است نسبت به تمام کویر ها متمایز است سیاه چادر عشایری و نقوش بافته های زنان ایل از مهم ترین جاذبه های گردشگری این روستا به شمار می رود.

منتظر حضور سبزتان هستیم

توران سافاری بر گزار کننده تور های سافاری و آفرود

جهت رزرو اسکان و اقامتگاه بومگردی و سافاری کلیه خدمات با ما تماس بگیرید 

 09193321985   نادری 

۰۲۳۳۲۳۴۷۴۸۴ توران سافاری 

۴ در مورد “کویر رضا آباد”

  1. محمد حسین عامری

    سلام و خسته نباشید خدمات کویر رضا آباد و اقامتگاه بوم گردی و رزرو اقامت گاه به چه صورت است

    1. سلام رزرو اقامتگاه به صورت تلفنی می باشد و چند روز قبل به دلیل محدودیت باید رزرو شود و با واریز بیعانه اقامت رزرو میشود

    1. سلام بله کلیه خدمات کویر رضا آباد از سافاری موتور چهار چرخ اقامتگاه و خدمات غذایی و …. تیم سافاری شاهوار آفرود ارائه می دهد و ما میزبان متفاوت هستیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Scroll to Top

تماس با ما

پشتیبانی در تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام توران سافاری

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها